Dead n' Gone

2009-05-10, 15:07:07 / Kategori: vardag

Hejsan, jag har inte uppdaterat nånting alls i helgen.
Ska berätta kort om vad jag har haft för mig innan jag ska åka och köra årets första golf!

I fredags åkte jag upp till vällingby med några av tjejerna, några tjejer ifrån trollboda som har tjafsat med både jessica och emelie länge började bråka. När vi gick av bussen sa jessica någoting hon inte borde sagt och det blev bråk mitt i tbanan  och några civilare kom och ringde polisen. Vi fick stå där ganska länge, men när dom släppte oss så åkte jag emelie jennifer o helena och käkade på gulakrogen innan vi åkte till backlura.
Resten av kvällen spenderade vi nere vid allmänna med vad som kändes som hela skolan..
Var hemma tidigt och somnade lika snabbt.

Igår (lördag), pluggade jag hela förmiddan innan jag åkte med mamma till mormor och fikade.
Låg och sov där ett tag, sen åkte vi hem och jag fortsatte att plugga haha. Efter jag ätit middag åkte jag till emelie, vi träffade jossan erika och fanny en snabbis innan vi mötte theofanis och carlos. Efter lite om och men ringde theo till min mamma och frågade om vi fick åka hem till mig för vi inte hade någonstans att ta vägen -.-
Så vi åkte till mig och låg i mitt rum och kollade på film och spelade tvspel hela kvällen.
Emelie sov här inatt för hon orkade inte åka hem.

Imorse drog emelie tidigt och jag har bara pluggat hela morgonen..
OCH nu ska jag åka till lövsta med min låtsaspappa och spela lite golf inte spelat sen förra sommaren så kommer gå åt helvete memen lika bra att värma upp.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?