Back on Track!

2009-05-20, 17:35:44 / Kategori: vardag
Hej! NU är äntligen datorn fixad! Tack gode gud för det..
Jag är kvar hos pappa fortfarande, har haft tema vecka hela veckan har vart jätte skönt..
Börjat typ halv 10 och slutat halv 2 varje dag.
Idag har vi gjort någon hinderbana som gick ut på samarbete, och mitt lag vann för bästa samarbete faktiskt.
Jag jennifer och lisa gick hem till lisa efter skolan, kollade på lite tv och åt mackor och te.
Måste börja göra iordning mig för ska tillbaka till lisa, vi ska möta några killar från våran klass vid 7 vid preem för grillning.
Myspys, inte ofta man umgås med dom så ska bli kul!
Och sen är det långhelg, igen. Känns som det inte alls var långt tid sen det var en. Aja det stör inte mig, bara härligt!
Puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?