Yesterday never happened

2009-03-16, 21:28:26 / Kategori: Texter och annat


Du som liten
1. Vad hette din första bästa vän?  Saga
2. Vad hette din första kärlek? Marcus
3. Vilken var din favorit rätt? allergisk mot typ allt så jag svalt
4. Vilken var din favorit färg? Rosa
5. Vart bodde du? Sundbyberg
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När man fick något man verkligen ville ha
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När mina föräldrar skiljde sig
8. Ville du bli när du blev stor?  Delfinskötare
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Banana kidz eller vad dom hette

Nu
1. Vad heter din bästa vän? Jennifer
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Daniel
3. Vilken är din favorit rätt?  Kyckling
4. Vilken är din favorit färg? Lila 
5. Vart bor du nu? Hässelby
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Mina vänner som gör mitt liv värt att leva
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Min farfars död. Och osanna människor
8. Vad vill du bli? Äldre
9. Vilket godis tycker du bäst om? Ahlgrens bilar


Ballar av stål om
en 10 minuter, riktiga såna skulle vara just what i need.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?