Våffeldagen

2009-03-25, 21:39:40 / Kategori: vardag
Hallo. Jag har precis ätit våfflor, är ju våffeldan idag, så är nu helt proppmätt!

Efter skolan idag åkte jag till hbygård, mötte upp min syrra och vi gick till apoteket och fixade lite saker.
Gick hem till henne och gjorde ingeting speciellt.
Eller jo jag fick 3 tröjor av henne, hehe hon ska sälja två kassar till second hand.
Konstigt nog hittade jag bara tre tröjor, menmen.
Vid 5 åkte vi upp till vällingby. Kollade runt lite. Jag köpte bara en mineral foundation.
Och vet ni vad klantiga jag gör?  När vi står inne på MQ så står min syster i provhytten medans jag sitter på bänken utanför med alla träningsgrejor och kassar. Då kollar jag igenom allt och kommer på att min kasse med kläderna jag fick av emelie är borta! Jag grips av panik och skriker till emelie att vi måste springa och leta.
Vi förvandlas till fbi agenter för emelie skriker:
- Vi delar upp oss! Du springer till hm och jag till kicks så möts vi vid hemköp!
Så jag kubbar till hm och in på indiska och frågar all personal om dom hittat en hm påse. Men ingen hade sett något.
Sen möta vi utanför hemköp, och jag är helt förtvivlad eftersom tre tröjor gick till förlust.
Men då säger min kära syster, - vi kan ju gå in och kolla på hemköp? den kanske ligger där. (vi var där och köpte bananer precis när vi kom upp till vby)
och tror ni inte att mycket riktigt ligger den jävla påsen där inne på hemköp? Herregud asso jag har ju noll koll ;D
Det var jätte kul händelse tro mig. Alla trodde vi var galna menmen.

Hur som helst mötte vi jennifer och sen gick vi och tränade i en och en halv timme, det var jätte skönt!
Nu sitter jag hära och tror faktistk att jag snart ska gå och lägga mig, är helt död.
Så jag säger godnatt, Puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?