I

2009-03-30, 17:19:05 / Kategori: Texter och annat
Tonåren
Hur gammal är du? 14 (15 i sommar :)
Har du det bra hemma? Toppen
Har du bra självförtroende? Ja lagom
Kan du lita på dig själv? Oftas
Hur tycker du att ditt liv är? Underbart, men några saker skulle kunna vart bättre
Har du ett bra liv tycker du? Ja
Vill du ändra på något i ditt liv? Ja
Är du nöjd med din kropp? Lagom
Något du vill ändra med din kropp? Ja

Kärleken
Har du någon kille/tjej? Nej
Vill du ha kille/tjej? Ja
Gillar du någon nu? Maybe
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Ja
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa

Vänner
Har du bra vänner? Ja
Du tycker om att va med dina vänner? Jag älskar att vara med mina vänner
Har du många vänner? Ja
Vad heter dina bästa vänner? Jennifer, Emelie, Saga, Erika
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner,eller med många som man inte kan lita till hundra? Få bra vänner

Mognad
Har många sagt att du är mogen för din ålder? En del
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Ja, om man inte räknar med min längd..
Har du fått höfter? Haha, ja.
Du älskar att shoppa? Om jag gör. Men det är mänskligt hallå!

jd med
[x] Ögon
[ ] Näsa
[x] Händer
[x] Fingrar
[ ] Naglar
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[x] Öron
[x] Ögonbryn
[x] Ben
[x] Ansikte
[ ] Hy
[x] Lår
[ ] Hår
[x] Röst
[x] Fötter
[x] Tår
[x] Rygg
[x] Armar
[x] Rumpa
[ ] Mage
[x] Helheten



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?