Onsdag 4/3 2009

2009-03-04, 15:25:10 / Kategori: vardag
Hejsan kära bloggen.
Min dag har varit faktiskt ganska sådär strålande enligt mina beräkningar. Dagen började med idrott kl 10 över 9, där vi speade pingis och badminton. Det var lite sådär roligt som man kan kalla det. Efter en timmas idrott så var det svenska. Där satt vi bara och läste och läste tills ögon var nära på att ramla ut, haha nejdå nu överdriver jag men jag kan lova att om jag skulle läst en timme till så skulle jag inte suttit här och skrivit nu för jag skulle inte se något som att ögonen ramlat ut. Tur då att jag slutade läsa. Iallafall så fortsatte dagen med lunch, Köttbullar och makaroner, Jennifers favoriträtt. Så hon blev riktigt glad. Även fast makaroner var lite haliga så fick vi i oss det och vi blev mätta och belåtna. Efter luncen så hade vi slöjd :D min högtid på dagen. Jag håller nämligen på med ett par jeans shorts, Jennifer gör ett par svarta shorts men hon är lite seg med sitt arbete så jag ligger lite före ;P. På slöjden så har vi alltid lite flumm time. Men nått får man alltid gjort. När jag satt vid symaskinen så kommer två rara pojkar in från hässelby gymnasium. Det är nämligen så att vi ska ha en tävling i vår skola, såklart andra skolor ska också få delta, det handlar om sång. Dom är pojkarna sökte efter jurymedlemar som ska ge artisterna poäng. Emelie, jag och Lisa ställde upp på det så vi får se hur det blir :) kanske några stycken som har talang, vem vet. Jag tror jag har men man kan ju inte sitta och bedömma juryn, om det var så skulle jag nog lätt komma till final, eller? Efter slöjd så hade vi SO. Vår mentor kicki har SO med oss, men efter hennes allvarliga virus så får hon bara jobba 75% av tiden nu, så vi hade en lärare som heter Nina. Det gick en tjej i vår klass förut som hette Nina. Men hon sluta. SAKNAR DIG!<3. Den lektionen skulle egentligen vara plågsam och lång men Nina skulle på möte så vi fick faktiskt sluta tdigare :) jiippi! Och där vad dagen slut. Så jag och jennifer trallar hem till mig. På vägen hem pratar vi om att vi ska träna och så, men Jennifer är ju genom förkyld, men hon hade övertalat hennes pappa att få vara med på coren,men då inser vi att spinn är före core och då fick Jennifer nån hormon och ger upp allt hopp, hon orkade inte vänta en halvtimme på coren och nu ska hon inte med alls, hon var tjurig ett tag men sedan fick hon ett leende på läpparna. När vi kommer hem sätter vi oss för att äta ett nytt bröd som Maggan köpt (Saras mamma). Det var väldigt gott faktiskt. Snart bär jg mig av till träningen och tränar som man brukar göra på träningar :) Ha en skön eftermiddag så hör jag av mig när jag är hemma från träningen där jag tränat :)

Pussililuss & Kramililiss

amanda

haha det var tor och tim. jag ska vara med så rösta! pussochkram



2009-03-04, 21:54:09 URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?