Torsdag

2009-03-05, 20:24:08 / Kategori: vardag
Hej alla söta.
Har precis ätit klart min middag, som blev lite sen.
Men har varit och tränat i 2 timmar, step up, core och spinning blev det! Superhärligt faktiskt.
Gjorde också iordning mig i simhallen, vilket jag inte precis brukar göra. Men var skönt att basta och så :)
Idag har det annars vart en väldigt långdag, jag hatar verkligen Torsdagar i skolan.
Börjar 8 slutar 15.15 och har inte en enda rolig lektion. Fick tillbaka mitt matteprov och jag fick bara G, H**vetes j**la s***!
Har sänk mig och jag kan inte få mvg som jag hoppats på i slutbetyg nu....
Men sånt är livet.
Iallafall åkte jag, erika, jennifer och fanny upp till välllingby efter skolan. Dom shoppade lite och jag hittade världens finaste tunika från gina som jag ska köpa när min plånbok växer..
Imorn är det helg och fredagen ska jag spendera med min favorit jerkie(erika)
Fast nu blir det desperate housewife. Puss!

har hämtat sladden till kameran men den måste formateras om, så måste tömma den och fixa innan den kan avändas igen. Så därför blir det lite tommt och tråkigt. hold on!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?