Stockholm verkar full av långa svarta labyrinter

2009-03-19, 18:40:20 / Kategori: vardag
Hallo. Sitter och snackar med saga just nu..
Ska snart ner och baka cupcakes som jag ska cykla med till min syster sen som bor i hässelbygård, ska också hämta en klänning som jag ska få av henne!
Efter matten som slutade 3 åkte jag upp till vällingby och kolla runt lite.
Gick och tog ett till hål i mitt öra, alltså inte på öronsnibben utan uppe hehe bild kommer senare.
Mötte mamma och vi gick och fikade på caffe corner.
Hon drog och tränade och jag gick och handlade lite mat på hemköp.
Nu sitter jag här men som sagt kallar bakandet på mig.. Jag skulle egentligen träna men hade ingen lust och så hade jag glömt mina skor i skåpet kom jag på ..
Aja thats life. Nu måste jag gå.
btw. min kamera e klar nu, men det flesta bilder som var kvar har raderats vilket var typ 100 st!....

Dagens låt- Lars Winnerbäck, åt samma håll(rubriken)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?