Sakta med säkert

2009-03-22, 12:14:05 / Kategori: vardag
.. börjar våren komma. Min termometer visar 7 grader och lite sol är det allt.
Jag ber att det inte ska komma mera snö för isåfall skjuter jag mig själv. När jag kommer hem ifrån kläppen ska det vara vår. riktig vår!
aja nog snackat om det...
Jag har precis ätit frukost och ska strax göra iordning mig lite innan jag åker upp till vby med mamma.
Ska köpa lite små saker som behövs och sen kolla på skidgrejjer. Har spanat in en rosa skidjacka som är überfin!
Vid 6 ska jag och emelie på hockey också så hela dan e planerad.
Igår ramlade det in gäster vid 5, hade ganska tråkigt men whatever. Spelade chicago och proffs som man är på det så vann man :D alla var väl ute runt 1 och då gick jag och la mig.
Nu måste jag hoppa in i duschen vi hörs senare, ♥
Min kamera är klar och ligger här nu, men dumma glömska jag har glömt usb sladden hos min pappa-.-



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?