Mysteriet på greveholm

2009-03-23, 18:38:49 / Kategori: vardag
Kommer nån ihåg den julkalendern? Enligt mig var det den bästa!!
Sofie hade laddat ner den till mig så hela eftermiddan har vi suttit hemma hos henne och kollat på den. 
Hur kul som helst.
Dan i skolan har iaf gått hur snabbt som helst som alla andra måndagar..
Och som sagt vid 3 när vi slutade åkte jag hem till sofie. Skulle egentligen tränat med min syrra men hann inte.
Tar det imorn ist. Btw ska jag också och kolla på lägenhet imorn! En 4a i sumpan, låter hur bra som helst för mig.
Blir lite snabbt inlägg för jag har en smet där nere som står och väntar på mig..
Pannkakor blir det till middag för min del, har alltid hela mitt hus tomt på måndagar så får ta middagen i egna händer, mäster kocken talar :P
back to reality. PUSS




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?