tisda

2009-03-31, 17:39:43 / Kategori: vardag
Hej, mår bättre idag men inte 100. Blir nog hemma imorn med..
Imorse vaknade jag vid halv 12, ringde jennifer och vid halv 1 var hon här. Vi gick ner till lidl köpte godis och gick hem och kollade på let the right one in, 3 gången jag ser den nu , vet inte ens varför jag ser den för den är ju inte ens bra.
Men idag var det faktistk för jennifers skull! Hon drog för typ en halvtimme sen.
Jag måste verkligen plugga nu för har religonprov på torsdag och jag har pluggat nada!
Får se om jag blir hemma imorn, men jag måste upp och köpa nya skidbrillor imorn också. Får se hur det blir.
Nu ska jag ta det lungt, plugga lite och ikväll är det den rätta för rosing final och desperate housewifes.
Får man inte missa!


jennfier sötnosen i fredags



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?