Måndag

2009-03-02, 18:20:33 / Kategori: vardag
Hallo! Kom precis hem från emelie och nu sitter jag och äter middag som väntade på mig här hemma.

Väldigt bra start på skolan efter lovet måste jag säga, började tjugo över 9 och gick till 1, då åkte jag och emelie till henne hämtade hennes prao lapp och gick sen till backluraskolan där hon ska praoa.
När vi skulle gå så var det några småkillar som skrek och pekade "Det är hon som ska jobba här", sen sprang dom allihopa på emelie och kramade henne, sen skrek en annan"Ta henne på pattarna" och så började dom ta händerna innanför hennes jacka. Herre min gud, emelie blir sextrackaserad av 8 åringar haha, hon kommer säkert få kul där under 2 veckors tid!
I alla fall, vi åkte upp till vällingby kollad elite i affärer och sen lämnade vi lappen till min handledare på MQ också där jag ska praoa.
Jag köpte också en tröja ifrån Gina, en hallonröd teeshirt. Superfin, men kan ju tyvär inte ladda upp bilder eftersom jag fortfarande inte har någon sladd och är för lat för att gå och hämta den hos pappa...
Men nu ska jag käka klart, Puss på er♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?