Måndag

2009-03-09, 13:57:25 / Kategori: vardag

Hejsan, sitter hemma hos mig med emelie och jennifer.. Vi har halv hemstudiedag idag, började tjugo över 9 och slutade tio över 11.. Hur skönt som helst.
Gick hem till mig och nu har vi suttit och pluggat engelska och no i timmar nu.
Nu är vi helt sluta, jennifer och jag ska upp till vällinby senare, vi ska träna och jennifer ska köpa någon tröja.
Måste fortsätta att plugga på non när jag kommer hem , har prov imorgon hoppas att det går bra för känner att jag pluggat rätt så mycket inför det här provet.
Kom hem ifrån sumpan vid halv 9 igår och la mig direkt och kollade på beck så hann inte skriva något igår, sorry.
Men nu ska jag vara lite social. Hörs senare♥

Helena, jag, jennifer och emelie på emelies 15årsdag




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?