Lördag!

2009-03-07, 12:45:56 / Kategori: vardag
Godmorgon.
Vaknade för sådär en halvtimme sen av telefonen, nån konstig person ringer men när jag svarar lägger han/hon på.
Så som inbrottstjuvar brukar göra, kanske får besök av nån liten tjuv ;)
Igår var jag ju i Kista med Erika, vi va där runt 8. Köpte biljetterna och sen drog vi runt lite där och kollade i affärer.
Gick till hemköp och köpte godis och sen började filmen vid 9. Den var helt okej, ganska rolig.
Handlade kortfattat om en tjej och en kille i typ 30års åldern, dom hatade att spendera julafton med släkten.
Så dom åkte utomlands varje Jul, men en jul när dom ska till Fiji så blir alla flyg inställda pga dimma så dom får lov att fira jul med släkten iallafall. Så filmen utspelade sig stort sätt under bara en dag, när dom åker runt till alla 4 familjer.
Lite rolig sådär :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller ska vara med Jennifer men vet in vad vi ska göra..
Jaja  hörs senare för nu ska jag hoppa in i dúschen! Puss

en bild jag tog ifrån sagas blogg ifrån sportlovet, på mig och fajje.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?