Lördag

2009-03-21, 13:08:13 / Kategori: vardag

Godmorgon. Vaknade för kanske en och en halv timme sedan av att marcus som är påväg till sälen smsade mig..
Bra att inte sova bort heeela dagen.
Jag skulle egentligen på yoga nu på morgonen men jag hade sovit bort halva passet, så var inte någon större idé.
Har istället legat och kollat på High school musical och run's house fram tills nu.. 

Inget planerat idag förutom att jag får gäster vid halv 6, Min systers pojkväns systers familj ska komma ifrån Tranås där han är ifrån.
Heeh inväcklat men ni fattar om ni läser 2 ggr.

Kvart över 2 efter plugget igår tog jag bussen till vällingby med sofie. Mötte Julia och vi åkte in till hötorget och gick på espresso house och fikade.. Efter det gick vi och kollade runt lite i affärer, jag hittade inget speciellt förutom ett linne ifrån gina på rea. Var iallafall kul och träffa Julia, måste göras oftare!
Åkte hem runt 5 och medans jag stod och laga middag kom jennifer.
Drog till marcus efter jag käkat och var där en stund innan vi drog ut. Men himmel och gudars va kallt det var! Jag var nog lite grinig för klagade typ var femte minut på hur kallt det var.. Jaja nu ska jag chilla ett tag innan jag börjar göra iordning mig. Puss och kram!


2 veckor kvar exakt tills jag drar till kläppen!!!!!!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?