JAG ÄR INTE DÖD, bara dålig på att blogga

2009-03-01, 20:20:04 / Kategori: vardag
Heeeeej alla söta. Jag kom hem igår men datan hos min padre är lite halft efterbliven, allt funkar utom vissa sidor tex facebook och blogg.se bla...
Jag ljög lite också när jag sa att vi skulle ha med oss data ut till Gnesta, för det hade vi inte. Fast vi skulle, haha jaja.
Kom hem runt 2 i Lördags då åkte jag hem till min mamma, åkte och klippte mig och lite annat sen drog jag hem till pappa och lagade mat med min bror innan jag mötte jennifer nicklas och jocke.
Herre min gud va jag hade saknat henne :)
VI gick hem till nicklas och låg halvdöda där resten av kvällen bara. Juste! Var med om något spännande/äckligt men lärorikt som jennifer sa, Vi såg när nicklas majsorm käkade. Och den käkade inte vad som helst, utan en oskyldig liten mus.. Såg inte mysigt ut precis..
Idag har jag fixat lite i mitt rum, och sen åkte jag med min pappa till Media Mark i Barkarby.
Behövde nya hörlurar så fick ett par Koss, röda. Ni vet som alla har, menmen väldigt bra ljud i dom :)
Och för tillfället sitter jag med sveda i håret... Håller på att dö.
Alltså jag ska färga håret, med köpte något nytt märke som min frisör tipsa om men gud va det svider, inte skönt..
Anyway heter färgen Chocolate, och ska vara typ 3 snepp mörkare än vad jag har nu.
Hoppas att det blir bra för nu måste jag springa och duscha ut det här, upptadera efter om hur det blev..
Lite stressigt inlägg menmen..
Duschen var det ja, AOSCH vad det sviiiideeer..(!)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?