It's been a while since I saw you..

2009-03-15, 20:17:12 / Kategori: vardag

Hejsan, nu är jag hemma hos mamma.
Har vart här nån timme men har suttit och skrivit analys på en bild till bilden imorn..
Jag är helt fucking död.. Efter inlägget igår kom Theofanis, Carlos och Crippe till emelie.
Dom drog vid halv 2 och vi gick och la oss och somna hur gott som helst..
Vid halv 5 ringer emelie's förjävliga telefon och de visa sig att några inte hade någonstans att sova.
Snälla som vi är öppna vi ett hotell för natten och lät dom komma tillbaka..
Har dock inte sovit så mkt inatt, så därför kan jag knappt hålla ögonlocken öppna nu.
Hursomhelst drog jag från emelie vid 2 idag, skulle egentligen till sumpan med blev inget. Så gick hem tog en lång varm dusch, käka lite och satte mig och kolla på "Gone baby gone" med papsen.
Om en timme börjar ju beck som jag måste se även om jag inte orkar, tvångstankar...
Hoppas alla haft en bra helg, min har vart 3 av 5 toasters. Puss Puss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?