Ingen sara idag..

2009-03-12, 21:34:21 / Kategori: vardag
Hej, Jennifer som skriver igen. Nu är det såhär att Saras dator har fått nått virus skit och hon kan därför inte skriva i sin fina blogg. Men självklart ställer jag upp då och skriver ett kort inlägg åt sarisen :)
Efter skolan så gick jag och sara hem till hennes pappa för att hämta träningskläder, när hon packat färdigt gick vi till emelie som också skulle med. Träningen började 5 och höll på till kvart i 7, Step up, core och spinn. Det var jag, Sara, Emelie och Jessica som tränade dom långa passen idag. Min kära moder kom och häntade oss efter och vi fick skjuts hem som var riktigt skönt, ingen av oss hade lust att sätta sig på en buss efter typ 2 timmars träning...
Imorgon ska iallafall jag och sara hålla en core träning för klassen på idrotten, hopppas på MVG efter den lektionen. Så nu har jag och sara precis blivit klara med upplägandet om hur vi ska göra det.
Sara är tillbaka så snart hennes dator blir bättre :)
Puss o Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?