Im not dead.

2009-03-30, 11:23:55 / Kategori: Bilder
Heej! Jag har tappat min röst.... Kan viska men aj vad ont jag har!
Förlåt att jag inte har skrivit. Men har varit hos min pappa sen i fredags och är egentligen fortfarande där men gick hem hit för orkade inte gå ändå hem till pappa..
Jag har bara varit på matte idag, hade prov så var tvungen att gå dit fick inte missa det.
Min helg har varit ganska kul faktiskt,
I fredags efter skolan gick jag och jennifer hem till mig och gjorde iordning oss. VId 5 skjutsade mamma upp oss till vällinby, vi åkte in till stan och åt på en spansk resturang som hette La bodega. Vi var 12 tjejer, firade lisa som fyllde 15 i lördags.
Vid 9 åkte vi hem till hässelby men redan då mådde jag dåligt så när alla drog till lisa åkte jag hem och somnade tidigt.
I lördags sov jag länge, och efter tidig middag åkte jag och sofie hem till ogge..
Var massa där och var faktiskt ganska kul. Inte lika kul senare, menmen.
Träffade Kevin, Sebbe och Sjögge en stund innan jag drog hem.
Igår låg jag hemma hela dagen, kände mig inte bra, och har knappt sovit något alls inatt.
Och imorse när jag vaknade så hade helvetet brutit ut i min hals.
 Så nu ska jag kurera mig tills helgen då vi drar till kläppen!
Hoppas veckan gå fort.
Nu ska jag ladda upp bilder, sen sova. KRAM




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?