Bored

2009-03-02, 19:05:34 / Kategori: Texter och annat

Ditt äldsta hångel? - 2 år äldre
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? -  2, men bara lyckligt kär 1 gång.
Vad tycker du om kärlek? - Egentligen ganska överskattat, men ändå underbart. När man hittar någon som ger än kärlek tillbaka.
När kramade du någon sist? - Nån timme sen
Kramade du någon speciell person? -  Emelie ! Mkt speciell :)
Har du svårt för att bli kär? - Jag är lättflirtad, men för att jag ska bli kär krävs det mkt.
När kysste/hånglade du med någon sist? -  Ca en månad sen
Är du singel? - Ja
När fick du senast en komplimang? - Igår

HAR DU NÅGONSIN:

Playat? - Playat låter fel men ja det har väl hänt
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -  Ja
Gjort något riktigt dumt?  - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? -  Ja
Varit nykter på nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt olagligt?  - Ja
Blivit polisanmäld? - Nej
Fått din mamma att gråta? - Ja
Slagit ner någon?  - Nej. Bara min bror men han är obetydlig
Skämts över dina föräldrar? -  Ja
Skämts över dig själv? - Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? -  Ja
Tar du droger? -  Never ever
Vad har du på dig när du sover? - Trosor och linne
Vad hatar du verkligen? - Mjölk!!
Varit kär? - Ja
Är du ensam nu? - Här och nu? Nej :)
Vill du gifta dig? -  Ja absolut
Vill du ha barn? - Ja

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
- Kommer inte ihåg, gråter inte så ofta..
Fick dig att gråta? - d
Du gick på bio med? - Min syrra
Skällde på dig? - Mamma nyss, ops

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja 
Pussat någon? - ja
Köpt någonting?  - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - ja 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?