beeeeeeck

2009-03-22, 20:59:18 / Kategori: vardag
Tjaba. Om fem små minuter börjar beck och man får ju inte missa början för då fattar man inte ett piss av resten.
Så jag måste lägga på ett kol.
Jag har iaf köpt en skidjacka idag! Hur het som helst, rosa ( :
Så nu är det avklarat.
Efter vby åkte jag hem käkade lite sen hoppade jag på bussen som emelie och helena satt på, åkte till backlura mötte nicklas en snabbis, sen förbi emelie och hämtade ett par skidbyxor jag ska låna av henne och sen hoppade vi på bussen till järfälla.
I järfälla drog vi till hockeyhallen och skulle se på jonte's träning. Hann bara se lite och sen var vi tvunga att springa till bussen så hann inte säga hej till han :/aja nu måste jag springa! Pussssss


jag leker gangster, saknar mig gaaangstah bror btw, jennifer var e du?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?