Väntan på Jennifer

2009-06-17, 17:59:46 / Kategori: Texter och annat
Namn: Sara Ida Margareta Johansson (vitalis)
Piercingar: öronen endast
Tatueringar: 0
Längd: 1.63
Skostorlek: 36,5-37
Hårfärg: Brunt typ
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja. Kalifornien, mitt drömställe! Men det kommer antagligen inte hända, men varsomhelst utom hby.
Tänker du på självmord: nej
Dricker du alkohol: inte ofta
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: ett speciellt jag fick av min frisör för mitt torrahår, men nu har jag schwarscop för det tog slut :p
Vilken parfym använder du: In 2 u, calvein klein. eller internity, också calvein klein
Vad är du rädd för: mörker och ensamhet
Gillar du att tvätta: nej                                        
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja :)

Senaste
Film du hyrde: twilight
Film du köpte: mamma mia tror jag
Låten du lyssnade på: Lars Winnerbäck - Dom tomma stegen
Låten du hade på hjärnan: Beautiful girls-sean kingston
Personen du ringde: mormor imorse tror jag
Tv program du tittade på: desperate housewifes
Personen du tänkte på: C

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2, eller 2 och en halv.
Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger, men har bara vart samma person som orsakat det.
Hjärtan brustit på grund av dig: Vet inte exakt, 2 tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Finns måååånga sara johansson, och då menar jag måånga. men just mitt har bara vart med en gång med min farfars dödsannons
Ärr du har på kroppen: ett stort över smalbenet, ett hjärta(låter sjukt men finns en förklaring) och 2 till på handleden och sen ett över min läpp.

SENASTE..
Bok du läste: var nog i skolan
Personen du fick mail av: typ alla ifrån facebook
Personen du fick brev av: Sl haha.
Personen du fick sms av: maike
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela min familj? Ca 11 år sen:p
Saken du köpte: rakhyvel
Vad har du gjort idag: läs förra inlägget
Var det kul: Ganska
Hur tidigt stiger du upp: Så sent som möjligt
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra idag: Äta middag och sen träffa jennifer och erika
Är du seriös: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa som faan assoooo
Vad är du allergisk mot: Kiwi,pälsdjur,råpaprika, sen har jag astma.
Var har du ont: mina sår i ansiktet. och ännu ondare i mitt bakhuvud, tror fan jag har skallskador haha..
Använder du hårspray: sällan
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: Desperata hemmafruar och OC

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan♥
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars winnerbäck!!!!!! Min drog
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu:Ja ! :)
Var du glad igår: Nej, Var mest besvärade efter allt som hänt dan och natten innan:p
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja
Kan du sjunga: nej. men gör det ändå :)
Mer värt än guld: lycka, och lycka är min familj och mina närmaste vänner.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Usa-Kalifornien har alltid velat åka dit.. Men ska ta college år där tamig fan!! :)
Annars Thailand eller turkiet, best place on earth



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?