Kaos inlägg.

2009-06-29, 00:14:06 / Kategori: vardag
Hej bloggen! Sen jag kommit hem har det varit så full fart hela tiden så jag har inte hunnit skriva något, förlåt!
Imorse när jag vaknade låg jag och solade ute på altanen en stund innan jag cyklade (ja jag cycklade sånt kan jag!) ner till allmänna och mötte erika och jossan. Vi låg och solade där i några timmar,sen rullade jag hem igen och jag åkte med mamma upp till vällingby.
Hade sen bara en timme på mig att göra mig iordning för kvällen, så duschade och fixade mig snabbt innan jag drog mig mot erika som hade middag för sin födelsedag som är på onsdag, fast då är varken jag eller fanny hemma så blev idag istället. Iallfall så inträffade en rolig grej efter vi ätit middagen och vi var på väg ut.
Iallfall så stötte vi på en kille från märsta som var här och sålde blommor för sitt fotbollslag, eftersom han va skit söt så frågade vi om hans nummer och frågade om vi kunde få blommor och hej och hå. Han gav oss varsin bukett och gick där ifrån lika snabbt.
Vi stod chockade med varsin bukett, men sen mötte vi på han igen, han satt på vägen och väntade på sina andra kompisar som sålde blommor "till fotbollslaget" men i verkliga fallet så jobbade han svart.
Lite kul var det.
Vi lallade runt lite överallt resten av kvällen, jag och erika badade faktiskt i riddersvik, och det var inte ett dugg kallt !
Men efter frös jag lite så jag och jennifer blev hämtade :)) sköntskönt.
Nu har jag precis duscha (varmt) och ska strax lägga mig och läsa min bok om jenna jameson haha en porrstjärna, men boken e as bra!

Imorgon bitti ska jag upp till vällingby med mamma o min låtsaspappa, ska få kläder ifrån jc :D
Min låtsaspappa tar ut sin lön i kläder istället eftersom han jobbar i vby, så ibland gör han så när min garderob skriker efter nytt.
Sen bär det av till lettland, ska på weekend till riga och är inte hemma försen Torsdag.
Så vi hörs då !

jag och min syster i turkiet




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?