Lettland here we come...

2009-06-29, 13:16:19 / Kategori: vardag

Nu har jag precis ätit lunch och kommit hem ifrån  vällingby, har varit där sen 10 imorse, på jc i typ två timmar.
Iallafall köpte jag ett par killah jeans, en typ jeansklänning från acne(tajt som fan, fick klämma i mig i den..), en vit lång kofta, ett par haremsbyxor, en väska, och ett bas linne och en annan topp. Kände mig lite bortskämd när jag gick därifrån utan att betala ett öra ^^ Men jag blev glad!
Så allt det har jag typ med mig till Riga, utom jeansen då eftersom det är typ 30 grader där!
Vi ska om en halvtimme åka först till Sumpan och plocka upp Saga och hennes mamma (dom vi ska åka med) och sen ska vi till frihamnen.
Imorgon är vi framme i Lettland och sover där en natt, sen en natt till på båten. Så är hemma på Torsdag.
Och som sagt har jag fortfarande ingen mobil, mitt nya kontantkort kommer på onsdag, så använder det när jag kommer hem och har skaffat en mobil.
Nu ska jag packa i det sista innan vi ska åka. Ha det bra i sverige, Puss!

Så här ser det tydligen ut i riga




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?