Idag lyser solen

2009-06-11, 15:03:39 / Kategori: vardag
Godmorgon ,eller snarare godmiddag typ höhö. Har legat och kollat på O.C bokstavligen HELA morgonen med min syrra, hon sov här inatt.
Igårkväll var vi på studentfest, Klara har gått ut skolan, grattis till henne.
 
Jag är på lite bättre humör idag än igår, inte minst för att solen lyser idag :)
Det gör väl vem som helst glad. Och på tal om solen så åker jag till Turkiet om en vecka!! Ska bli så satans skönt.
Bad, Sol, Badbåt, Shopping, Sena nätter, och allting som kommer med Turkietresorna.
Jag har nämligen varit där 7 gånger, det är som en liten tradition :)

Idag ska jag ialla fall först till coop strax med mamma, kylskåpet måste fyllas på, sen åker jag hem till Erika.
Klantarslet har nackspärr och kan inte röra på sig så jag måste komma till henne. Men jag gillar dig ändå.

Känns som evigheter RING MIG<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?