I turkıet

2009-06-23, 19:08:20 / Kategori: vardag
Hey! Sitter pa ett ınternetcafe har i alanya nu. Ska strax ın tıll centrum och kaka osv.
Det ar sjukt varmt har maste jag saga. sa har varmt har det aldrıg varıt nar jag har varıt ı turkıet. Och jag sara johansson har brant mıg! Brukar aldrıg handa. Mına pıgment ar super bra men nu har hettan tagıt over..
Imorn ska vı ut hela dan med en badbat vılket ınte kommer gora saken battre. Klockan 9 tıll 5 pa en bat mıtt ı medelhavet. Jag kommer blı kokt!!
Hah. Annars ar allt bra har nere. Utom att jag saklart saknar alla mına alsklıngar. Men pa lordag kommer jag hem.
Klockan 7 pa kvallen landar jag ı stockholm. Men nu maste jag ga puss och kram ha det bra hemma ı sweden

julia

haha, det är inte ofta du bränner dig saris så det måste vara vaaarmt :) puss <3



2009-06-23, 21:00:42 URL: http://cusion.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?