Home sweet sverige,

2009-06-27, 20:58:39 / Kategori: vardag

Nu är jag efter ca 8 timmars resande hemma ifrån kalkonlandet.
Har varit superduper skönt men är ännu skönare att vara hemma nästan!
Vädret har varit på topp hela veckan, en dag var det 40 grader, 28 i vattnet, stora vågor,  långa dar på olika stränder osv.
Men blev sjuk dom sista dagarna och är fortfarande inte helt okej.
Men när vi kom till alanyas flygplats idag så märkte jag att jag glömt min mobil!!! Så too bad för mig och alla andra, mig kan man inte nå nu på ett tag, tills jag får mitt nya simkort. Sitter och anmäler just nu på polisen.
Och emelie FÖRLÅT!! Jag köper en ny rosa mobil jag lovar...

Nu sitter jag iallafall och väntar på jerkie och jenn som strax ska bomba mitt hus. Tills dom kommer ska jag packa upp min resväska. Bilder och mer detaljer av veckan som varit i värmen kommer senare, eller imorn.

Btw. Tänk vad mycket som kan hända på en vecka, kungen av pop har dött, om jag hörde rätt?! Stört!!!!
Vila i frid michael jackson!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?