Hejdå Sverige

2009-06-20, 11:22:14 / Kategori: vardag

Vid 4 ska vi åka in till arlanda, och hela dagen har jag saker att göra..
Sitter just nu och väntar på pappa som kommer om nån timme, vi ska sen till garaget i hbygård och hämta resväskor.
Ska bli så jävla skönt att komma bort äntligen, men inte lika skönt att vi kommer vara på hotellet typ 3 inatt.
Så man förlorar en dag.. Men imorgon blir det stek i 100!

Igår midsommar, var nog den lungaste midsommar jag vart med om.
 en också den första midsommaren hemma i hässelby iochförsig, har alltid vart i turkiet, mora eller skärgården.
Iallafall så åt jag pappa kristina (min pappas tjej) och ullis middag här, grillade o åt sill och allting som man gör på midsommar.
Sen hade jag och ullis filmmaraton hela kvällen /natten. Såg monster,torsk på tallin och tillsammans.
kul midsommar! haha.
Nu har vi alla precis vaknat, fast alla är i full fart och packar utom jag då.
Åker med min pappa, låtsassyrra,låtsasmamma, och min storesyster. 
Har all packning klar hos mamma är bara resväska som saknas.
Men jag tror inte jag kommer skriva något mera idag, eller på hela veckan.
Så alla blekfisar här i kalla sverige, ni få ha det så bra, medans jag blir n**er nere i solen. Puss och kram!!!!!

alanya




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?