full fart

2009-06-17, 17:49:20 / Kategori: vardag
Hej ! Bloggen krånglade imorse så inlägget jag skrev publicerades inte..

Iallafall vaknade jag runt halv 1 imorse, (utvilad?). Gjorde iordning mig snabbt och åkte till mormor, hon fixade 2 klänningar åt mig som är för stora, nu är dom bra och ska med till turkey!
Mamma plockade upp mig där nån timme senare och vi åkte till vällingby och köpte typ 50 krämer, hårprodukter, rakhylvar, och andra needings till packningen.
Vid 4 åkte vi mot sumpan där vi skulle titta på en 5a som ligger vid ekbacken precis vid saga!!
Jag älskade området eftersom det är nära till centrum, till familjen dahlin och annat bra.
Men själva huset var inte lika underbart. Ganska gammalt, och Kmärkt.
Iallafall så väntade vi länge men han som ägde lägenheten kom inte så det blev ingen visning.
Så vi ska tillbaka senare någongång.. Lite synd för ville se den innefrån, kommer antagligen inte få göra det nu.
Anyway, nu är jag hemma och sitter och väntar på Jennifer som är påväg hit. Senare ska vi träffa Jerkie.
Kommer inte träffa dom på aslänge! Eftersom när jag kommer hem ifrån turkiet drar jag till Riga med saga på direkten. (bestämt nu)

Aja nu ska jag packa min nessesär, (Kommer ta upp halva väskan.....suck)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?