Fredag

2009-06-05, 17:23:56 / Kategori: vardag
Helo, nu är jag hos pappa. Är dags igen för hans helg.
Idag har jag inte gjort mycket alls känns det som , gick i skolan från 10-12 det ända vi gjorde var att äta godis och kolla på white chicks. Gick hem och låg och kollade på O.C med Christoffer hela dagen.
Skönt för jag var hur trött som helst.
Äntligen är det fredag iallafall, och egentligen kan man säga att skolan är över för min del, eftersom vi bara har städdag i typ 1 timme på måndag sen avslutning på tisdag.
Så sjukt j***a skönt!



Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Ja.
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Ja !
4. Sjungit ? - Ja
5. känt dig fånig ? - Ja!
6. saknat någon ? - ja
7. Ljugit ? - Ja
8. Rökt? - ja
9. Testat droger? - Aldrig gjort, ska aldrig heller för den delen.
10. Åkt fast av polisen? - nej

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: tagit droger haha ;D
2. Jag vill testa: insane på grönan :o
3. Jag gillar: kläder
4. Jag ogillar: fisk!
5. Jag hatar: lögner
6: Jag är trött på: skolan
7: Jag vill ha: lov
8. Jag behöver: semester
9. Jag behöver inte: bråk


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Killar
2. Är du kär?: - Maybe  ;)
3. Singel/ upptagen?: Vet inte..
4. Saknar du honom/henne?: Inte för tillfället träffade han för ca en kvart sen :)
5. Vem kysste du sist?: - Christoffer
6. Vem kramade du sist?: Christoffer
7. Längsta förhållande: 8 månader
8. Första kyss?: Marcus Ekman

puss!

anna

lycka till med christoffer gummab :) kram



2009-06-07, 21:20:25 URL: http://annagustavssson.blogg.se/

anna

lycka till med christoffer gumman :) kram



2009-06-07, 21:20:34 URL: http://annagustavssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?