Första dagen med sommarlov..

2009-06-10, 10:56:22 / Kategori: vardag

För mig känns allting skit just nu. Börjar bli sjuk, sitter här inburat i mitt duntäcke med sprängande huvudvärl och ont i halsen. Det regnar och r grått ute. Igår var jag tvungen att gå hem as tidigt för att mitt huvud kändes som att det skulle ramla av, så missade halv kvällen med skolavslutningsfyllan.
Imorse vaknade jag av något hemskt som jag helst inte tar upp i bloggen.
Och jag går runt med en klump i magen och oroar mig för min syster.
Så ja som ni förstår känns det mesta skit idag, fast än det borde vara tvärtom.
Fan vad jag längtar härifrån, vill till turkiet nu.

Jag älskar dig emelie, du klarar dig.
 Syskon kan ingen sära på eller hur? Vi har band som ingen kan slita ut, och jag är så jävla stolt över dig.♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?