Det bor en nörd i oss alla!

2009-06-13, 00:19:44 / Kategori: Texter och annat

Okej först så ska jag säga att jag har köpt the sims 3, vilket jag inte ångrar för heeerre guud va kul det är.
Lite mental träning tror jag nog, men det är inte precis lätt att sluta spela, man blir som en zombie tillslut!
Iallafall är det lite förklaring till varför jag inte bloggat eller vart aktiv på facebook eller msn det senaste kvällarna.


Jaja, innan jag spelar lite mer sims ska jag väl vara lite mer nördig och göra ett personlighetstest också.
Uttråkad.
1. Hur gammal är du om fem år? 19 år och 10 månader
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 163
4. Vilken var den senaste film du sett? Oc, fast det är iochförsig inte film kanske?
5. Vem ringde du senast? Tobbe min brorsa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vad gör han? aa "/<3- Till saga
7. Vad är dagens planer? Spela lite sims innan ja ska sova en skön sömn(hoppas jag)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, om det inte är till erika eller jennifer, konstig nog pratar jag alltid med dom i telefonen.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda, med nya sambos båda två
10. När såg du senast din mamma? Halvtimme sen innan hon skulle lägga sig
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Tolv
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej inte vad jag minns.
14. Vilken är din favoritplats? Sängen. Hehe nej men en varm strand och ett varmt hav helst i Turkiet eller Thailand.
15. Vilken plats föredrar du minst? Hässelby när det är fult väder!!!! Haha och alla utrymmen som är trånga.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett maxat hus i kalifornien med en snygg och rik man. Not.
Snarare i en trång etta någonstans i Stockholm.
17. Vad skrämde dig som barn? Ensamhet och mörker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min bror och pelle när dom hämtade mig i sumpan, satt med nedragna rutor och pumpad ken ring medans jag försökte hålla masken och leka sur.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, fast min pappa har typ 1000 och en av dom "är" mina. Endast för låten heter Sara.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Två stationära.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I ett par sköna trosor är jag nöjd.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 och någon figur som är avlång och rund.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, eller bodde i dalarna under en sommar om det räknas.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det har väl hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Jag är översocial ibland, men bara med dom jag känner i och för sig. annars är jag ganska blyg.
27. Vilken är din favoritglass? Pistage
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? Äppeljuice eller kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? på mage oftast
33. Kan du spela poker? Ja lite
34. Tycker du om att mysa? Hehe, vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Haha av vad? Umänge kanske, hatar att vara ensam.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, lillogge i min klass.
37. Vill du ha barn? Ja!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja,Engelska och lite franska och typ 20 ord på turkiska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Vad föredrar du mest? Att bada i havet eller pool? Havet, finns inget mer underbart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Nej inte speciellt dyra. 2 halsband från min pappa men är inte överdrivet dyra.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Saga får mig alltid att skratta
46. Välj ett ärr på din kropp? Skärsår på handleden när jag var vääldigt olycklig och skärde mig för två år sen när jag bråkade med maike, dom är dock inte så tydliga.
47. Vad har du för ringsignal? Sony ericssons klassiska
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja mamma har massa nerpackade. Och jag har i min garderob en sån där jordgubbsmössa som typ alla ungar hade/har.
49. Flirtar du mycket? Beror på.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej?!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej inte riktigt inne i det stadiet än
53. Vilken var den senaste bok du läste? Låt den rätte komma in
54. Läser du dagstidningen? Neej bara på helgerna när dennis kommer med aftonbladet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Ja, sofies mode får min låtsaspappa så han tar hem åt mig.
56. Dansar du i bilen? Haha, hur fan gör man det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? några rader från en låt
59. När var du i kyrkan senast? För några veckor sen med konfirmationen.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?