Can I get a second of youre time.

2009-06-07, 00:16:38 / Kategori: vardag
Hello, nu är jag äntligen hemma efter en inte så fartfylld men mysig kväll.
Först var jag jennifer och emelie hemma hos lisa, låg och var allmänt uttråkad tills vid 9 då vi bestämde oss för att åka till fridhemsplan.
Käkade på donken där och träffade Theo och Carlos en stund.
Emelie och jennifer åkte hem och jag och lisa försökte hitta på någoting att göra men slutade med att vi tog tunnelbanan hem strax efter vi med.
När jag och Lisa gick av bussen vid åkermyntan hörde vi musik as högt men kunde inte hitta varifrån den kom!
Var as irreterande (jag kan inte stava till det ordet , jag vet), men tror det kom ifrån hässelbyhallen. Haha intressant att jag skriver om detta men var tvungen, nu ska jag iallafall spela.. Gissa 3 gånger vad jag ska spela? ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?