4Dagar kvar

2009-06-16, 15:50:06 / Kategori: vardag
På lördag klockan 8 går planet från arlanda till antalya. Ska blir så jävla skönt att komma iväg till riktig sool och värme.
Längtar.
Nu har jag iallafall precis duschat, sitter och har ont i ansiktet, jag råkade vara med om en liten olycka, så har en stor bula i bakhuvudet och skrapsår i ansiktet som svider satan.



























ser lite värre ut i verkligheten, och ont gör det, haha.
Nu ska jag möta min syrra i åkis, sen ska vi laga mat. Puss

Maja

emelie berättade om den där "lilla olyckan", haha fyfan vad smidigt sara :) måste gjort jävligt ont:P

<3



2009-06-16, 18:32:55 URL: http://kusinmajas.blogg.se/

Anonym

Vad har hänt? :o



2009-06-16, 18:40:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?