trötter

2009-07-05, 17:10:52 / Kategori: Bilder

Har vilat upp mig hela dagen, känner mig sjukt seg. När jag kom hem ifrån adelsö igår så kom erika till mig och vi mötte upp björn, sen rullade vi imot alshammar. Var där hela kvällen och vid kvart över två tog jag och erika bussen hem till henne. Åt lite nattmacka och somnade på stört!
Ikväll ska jag jossan och erika tydligen träffa erikas killkompisar, skulle vara vid några klippor eller hur det var.
Blir säkert mysigt! ♥

När det tömdes på folk var det bara vi kvar och ante,adam o alex roade sig med att försöka lyfta ett berg medans jag flyr


björnen o allan var på topp


och en till björn med mina favvotjejer

Erika har inte hunnit ladda upp mera bilder ifrån kvällen en så. Mera kommer


Sofia

Du missade nog en liten detalj av denna kväll.



2009-08-18, 17:56:13 URL: http://sagasofia.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?