Take the good with the bad

2009-07-16, 23:26:39 / Kategori: Bilder
Hej! Jag är hemma nu efter 4 dagar i gnesta, eller jag kom hem tidigt imorse men hann inte komma innanför dörren imorse innan jag skulle till min läkare på vårdcentralen.
Och det resulterades i Streptokokler (medveten om stavningsfel) och medecinering av pencilin i 10 dagar. KUL! 
Har mått piss under alla dar på landet, och vi vissa tillfällen kunde jag inte ens få ner en droppe vatten.
Jobbigt läge, så jag har inte varit världens mest roliga person att vara fast med ute i en stuga. Mest sovit och käkat alvedon.
Men det har vart mysigt iallafall, mycket sol, bad, film, promenader och flakmoppe. 
Har sovit enda sen jag kom från doktorn typ, och nu på kvällen har jag spelat kort med några gäster. 
Men ska lägga mig och kolla på "Lars and the real girl" någon tragisk komedi om en ensam stackare som bli kär i en vaxdocka.
 
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?