Sliten, trött och allt sånt.

2009-07-24, 16:49:23 / Kategori: vardag

Har precis ätit min "frukost" eller snarare middag? Sov hos maike inatt så kom hem därifrån för nån timme sen...
Mamma och min låtsaspappa åkte till greece inatt så är ganska tomt. Har duschat och packat ihop det sista och ska snart ringa min bror och be han hämta mig. Drar ju somsagt till Mora imorgonbitti, ska bli ganska skönt att varva ner.
Känner för tillfället att jag bara vill stänga av mobilen under hela veckan och lämna allt som har med stockholm att göra..
För bara någon dag sen ville jag inte åka iväg något mer ,men nu är det exak vad jag känner för att göra.
Men nu ska jag byta om och sen bege mig mot min pappa.
hörs senare ♥

Ledsen för att jag gjorde fel, men du känner mig och vet att alla gör vi små misstag. Älskar dig min vän




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?