Prome night

2009-07-19, 14:21:10 / Kategori: vardag

Godmorgon, eller snarare goddag.... Har suttit hela morgonen och kollat på Prome night, vilket visade sig vara en skräckis. Inte direkt vad jag planerat att starta dagen med!
Var en kille med som var sjuuukt lik en kille jag känner. Iallafall på leendet var nästan lite läskigt..
Idag kommer jennifer heeem!! Så från stunden hon intar sverige igen så ska jag träffa henne, 2 veckor har hon varit borta, det är sjukt länge för oss. Vi har mycket att ta igen!

Jag har namnsdag idag märkte jag nyss! Och imorgon haha,
 Sara den 19 Juli, Margareta den 20 Juli.
Så min mormor ringde nyss och sa att hon skulle komma med tårta sen. Gulligt!

Killen som var med i Filmen. Sjukt lik A!!!!


Anonym

vem är han lik?



2009-07-19, 15:34:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?