På bättringsväg

2009-07-18, 18:20:58 / Kategori: vardag

Har precis kommit hem ifrån Kärsö, där jag varit hela dagen med familjen och saga. Ligger utanför nockeby, jätte mysigt badställe. Haha notera att jag skrapa upp båda knäna när jag skulle springa pamela anderson lookelike till vattnet. Skämmigt!

Saga kom hit igår och vi var och såg Harry potter och halvblodprinsen i vällingby. Den var as bra, credd ifrån ett tvättäkta harrypotterfan ;)
Min sjukdom som jag tydligen har märker jag inte längre av, så ska bara käka pencilin i 8 dagar till sen är det klart.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, första dan jag känner mig bra och inte en jevel är hemma som man kan träffa...
Men imorgon kommer Jenn hem!!!!!! Två veckor har gått, sjuuukt.


emelie

jag har varit hemma hela tiden , men du har inte ringt ..



2009-07-19, 00:16:29 URL: http://emeliemoberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?