Just get back up when it knocks you down

2009-07-09, 17:17:50 / Kategori: vardag
Sitter och lyssnar på knock you down med keri hilson,kw och neyo. Jag är nerkärad i den.
Har varit på IKEA idag igen.. Blev en bokhylla och lite andra grejer, mina garderobsdörrar fick vi inte med hem så min garderob får stå öppen ett tag till.
Var inne på att måla mitt rum hos pappa i helgen,eftersom jag åker dit idag, har tjatat i evigheter men min far är inte bäst på att ta intiativ så det har inte blivit av.
Iallfall ringde jag han och fråga om vi kunde måla nu i helgen, men det fick jag tydligen inte.
Han sa att han hade en plan och något på gång den här helgen.
Hoppas INTE vi ska åka bort, vill verkligen vara hemma. Är en gåta tills vidare.
Nu ska jag försöka få Tobbe att hjälpa mig med den j***a bokhyllan. Puss

kan du ta och komma hem nu eller? det är någon många här som saknar dig



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?