Ingen tid för bloggen

2009-07-22, 17:49:34 / Kategori: vardag
Jag har inte skrivit ett endaste inläg sen i söndags då jennifer kom hem..
Hon tar upp den mesta av min tid så har varit full fart. Och inte nog med att erika kom hem idag också, lite tråkigt att man åker nu (snart, fredag) när alla börjas samlas i hålan igen.
Men kan dra lite snabbt var jag gjort för något dom här dagarna,

Söndags
, Kom jennifer hem, vi var hos min granne, eller han bor i längan brevid, mötte lisa och ellen där som jag inte träffat på evigheter. Men vi tröttnade så vi skulle åka och köpa godis fast allt var stängt så vi åkte hem till mig och sov!

Tisdagen kom lisa hit på morgonen, vi åkte upp till vällingby och jag shoppade lite. Jag och lisa åkte vidare till Råcksta och mötte Charlie som vi inte träffat på hela sommarlovet, vi gick hem till han där min gamla "kompis" ifrån hbygård var som jag inte träffat på över ett år typ. Var där en kort stund innan vi alla åkte till vällingby igen, och sen åkte jag hem.. På kvällen var vi hos julle.

Och igår Onsdag, så var jag hela dagen på min familjs årliga tripp till norrtälje, där vi äter lunch och går till min släktgrav.. Lite hemsk men ändå fint.
När jag kom hem därifrån somnade jag, och när jag vaknade av ett sms så hoppade jag in i duschen och åkte till backlura på en halvtimme. Sen var vi hos julle på kvällen igår med.

Det var mina dagar sen sist. Fast jag minns inte vad jag gjorde på måndagen......... Knepigt.
Hur som helst idag kom erika hem så hon kom till mig imorse efter att ha ringt och väkt mig i en timme..Jennifer ramla in lite senare och vi drog och badade i allmänna med fanny och jossan. Lite senare kom också björnen, jocke och cribbe.
Nu är jag hemma och ska packa lite inför dalarna.... Åker på fredag. 
Pusss

Ingen bild ifrån idag, så bjuder från förra årets bild på allmännabadet



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?