Hela 2008 I bilder!

2009-01-01, 17:23:49 / Kategori: Bilder
Januari- Var / Kom hem från Thailand. Inte så mkt från den månaden. lite fjortis var man väl.......
 
Februari-brun ifrån thailand! och en bild på mig och jennifer i skolan :)
 

Mars- hittde inte så mkt bilder. kolla hur ljust mitt hår är :P


April- tror den här bilden är nånstans därifrån(kolla vilka fjortisar-.-) va också i kläppen i April.


Maj- Valborg! Hade middag med tjejerna. Sommaren tog fart !
Klippte lugg här nånstans också som jag ALDRIG visade:P


Juni- Sommaren började skolavslutning, spenderade mesta tiden av juni på mjölkö. först över midsommar sen 2 veckor till, sista veckan kom jennifer och daniel dit..



Juli- Bilade i söder med ullis, pappa och min låtsasmamma. Va i Göteborg, Halmstad och seglade till Båstad.
Resten av månaden hemma i sthlm. kan beskriva månaden med ett ord: SOLOLJA!
 

Augusti- Sommarlovet tog slut, jag fyllde 14 år.


September- vad hände i september? jag blev singel efter hela sommaren. va med mina tjejor och levde livet,
med ett nytt umgänge.. annars tråkiga dagar i skolan..
 

Oktober- Inget speciellt hände.. Höstlov och höstkänslor. åkte på spa med mamma.

November- Vinter typ började, kom snö. Långa mysdagar inomhus.. Jag färgade håret mörkt ! :)




December- Jullov, Julmiddagar, Nyår :D


Det var mitt år!


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?