!

2009-01-08, 21:01:30 / Kategori: Texter och annat

Brukar du komma i tid: Nej sällan
Vad hade du i din mun senast: vatten
När mår du bra: när jag är med mina favoritjejer, eller utomlands..
När blev du fotad senast: av jennifer
Hur känner du dig nu: trött och uttråkad
Kan du laga mat: lite
Vad pluggar du: går i grundskolan
Vad tycker du om fötter: fötter? hah inte den mest attraktiva kroppsdelen men..
Är du smart: ja!
Är du aktiv i skolan: Jag skulle påstå det, försöker iaf.
Vad saknar du: kärlek
När och varför grät du senast: det tänker jag inte ta upp hära..
Var det pinsamt att svara på det: svarade inte så.
Hade du en bra kväll igår: nej gjorde inte så mkt
Din favoritdryck på morgonen: äppeljuice
Är du nöjd med ditt liv: jadå
Vad vill du jobba som: vet inte, skådespelare är ju drömmen, men drömmar går ju sällan i uppfyllelse ;)
Har du tråkigt just nu: ja
Vad gör livet värt att leva: underbara vänner, och familjen såklart
Vad i livet ångrar du: för mycket
Är du musikalisk: ja
Vad lyssnar du på för musik: det mesta, men framförallt coldplay. 
Kategoriserar du dig själv i någon stil: har min egen stil
Är du bortskämd: ibland, men förtjänar det jag får, (oftast)
Är du trött: aa
Vad gör du imorgon: är i sumpan

Din första

Första piercingen: I öronen när jag var 6
Första bästa vän: Saga
Första priset: antagligen något simmärke när man var plutt eller något värdelöst
Första sporten du började på: ridning
Första semestern: utomlands Turkiet
Första konserten: Anastacia
Första kärleken: I 7an. Namnet känns lite opassande och ta upp :p

Favoriter:

Filmer: kärleksfilmer som man får gråta till, eller riktiga roliga komedier.

Tvprogram: Top model, Desperate housewifes och GA
Kroppsdel: På killar är jag jävligt svag för mörka ögon och het mage....
Sport: Är inte särskilt intresserad , men isf golf eller hockey
Plagg: sköna tunikor
Bok: Eldens hemlighet

Just nu:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: kolla på tv o ringa jennifer
Lyssnar du på: Ipoden
Väntar du på: inget spec
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: mjukisar och tjocktröja

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon !
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: mage
Busig eller lydig: busig
Långt hår eller kort hår: beror helt på , killar med mörkt hår är det snyggare med lite längre, blonda är det snyggare med kort, enligt mig :)
Brunett eller blondin: Brunhåriga
Charmig eller flirtig: 50/50

Har du någonsin:

Rymt hemifrån: nej
Röntgats: ja
Krossat någons hjärta: ja
Gråtit när någon dött: ja

Tror du på:

Gud: nej
Mirakel: halft
Aliens: Nej
Magi: vet inte
Himlen: nej
Tomten: nej

Sex på första träffen: nej
Kyssas på första träffen: ja
Änglar: ja




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?