It's gonna be me you and the dancefloor

2009-01-24, 10:52:13 / Kategori: vardag

Ah, kvällen var helt underbar!
Hann inte upptadera före, skrev faktiskt inte något alls igår men hade ett hetsit schema.


Efter skolan drog jag och jennifer till mig, fixade oss lite sen mötte vi jossan vid bussen.

Erika va på plats och vi åkte in till kungsträdgården och gick till Zanzibar på norrmalmstorg och åt super god middag.
Fick lite bråttom när vi insåg att konserten började om en timme, så vi slängde oss på tunnelbanan och utanför hovet möttes vi av en mils lång kö.
Vi hittade iaf tillslut rätt och kom in, en timme senare än vad det var planerat att det skulle börja körde dom igång.

Crossfire var förbandet, dom livade upp stämningen och när Chris Breezy kom i en lina från taket blev stämningen underbar!
Han körde alla oldschool låtar och alla nya.
Mitt under allt försvinner han och på stora skärmarna ser man en videoklipp där han pratar.
Plötsligt åker han upp på en plattform upp precis framför våran sektion, och jag trodde jag skulle dö!
Och det blev ju inte precis lungare när han sliter av sig tröjan och dansar som en gud!
Aa tror jag svimmade där för nån sekund.
Han var iaf gryt jävla bra live, jävligt glad att vi bestämde oss för att gå dit.
Han avsutade med.... FOREVER såklart och det var en as bra avslutning.
Väl hemma var jag döv och hes men det är sånt man får leva med.


Nu ska jag åka och sola med jempan! Puss på er


Amanda

Åh jag ville också diit!



2009-01-24, 12:22:55 URL: http://amandiss.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?