torsdag

2009-01-15, 14:35:49 / Kategori: vardag
Hejsan.. Jag slutar egentligen om en timme men jag hade så jävla ont i min arm och mitt huvud så var tvungen att gå hem, kände inte riktigt för att sätta mig och plugga matte en timme.
Började 8 idag. ganska skönt för jag kom upp så ovanligt snabbt och va hur pigg som helst.
På so:n hade jag så jävla ont i armen från insidenten igår.......... så jennfier följde med mig till syster och jag fick bandage.. hatar egentligen sånt ser så jävla töntigt ut att gå runt med bandage men kändes så mkt skönare.
hon sa iaf att hon trodde det var en liten spricka, men det gör verkligen ondare än vad de ser ut!
aja, anyway ska jag försöka plugga nån timme nu sen ska jag ska one tree hill.
Lite synd att jag inte kunde träna idag heller... får ta igen det nästa vecka. PUSS





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?