Torsdag

2009-01-29, 17:24:11 / Kategori: vardag
Heyy. Är så hilma trött och helvetet har brakat ut i mitt huvud, har vart en lång dag och den är inte ens slut!
Började 8 slutade 15.15, mamma plockade upp mig i skolan och vi åkte till willys hade lovat henne att hjälpa till att handla inför lördag, vi ska ha fest här då för min kära bror fyller 18 år :)
Har precis nu kommit hem ifrån veddesta och det tog lite längre tid än jag trott, skulle egentligen åka och träna men tror inte det blir något med det.. För min del blir det nog istället helt allvarligt att lägga mig 8 ikväll!

Herregud har fullsmackad helg också
Fredag- Sova hos emelie , Theofanis och Carlos ska komma så spenderar kvällen med dom... :)
Lördag- Middag/Fest för Tobbe
Söndag- Tobbe fyller 18, Bio med tjejerna och se "I taket lyser stjärnorna". Ska också försöka hinna med at träna då.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?