tillbaka

2009-01-20, 20:00:38 / Kategori: vardag
Hej! Har inte skrivit på länge känns det som, vi har målat om i datorummet så datan har varit utkopplad..
men nu är den tillbaka och det är jag med.
Har vart en ganska hetsig helg, pokerkväll i fredags, resturang med släkten i lördags och i söndags hade vi middag för min syster fyllde 22 år.
Idag har jag varit i plugget från 8.40-15.35 kanske därför jag är så jävla trött..
Jennifer följde med mig hem en snabbis, men när hon drog så har jag ärligt legat och sovit typ i en timme.. 
Ska strax lägga mig i min säng igen och kolla på topmodel, men tänkte berätta lite kort om min vecka.
Onsdag- Skola, Upp till vällingby med jennifer. Byta en tröja på topshop och sen skulle jag tydligen få välja ett par jeans på jc, baloo hade fixat nått jobb där.  Sen ska jag träna också.
Torsdag- Skola och Träna är det ända som är inplanerat där..
Fredag-Skola sen in till stan och äta middag med jennifer jossan och erika. In till hovet och se CHRISBROWN! Wie.
Lördag-Ska försöka få in en solning där! Sedan spendera hela dagen med jennifeer
Söndag- Sova och ladda upp batterierna..
Topmodel is calling! Puss


 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?