söndag / seegt

2009-01-04, 16:24:53 / Kategori: vardag

Hej på er.
Igår kväll var jag som sagt bara hemma, kollade på scream och mitt i filmen kom ullis så vi satt och kolla klart på den.
Imorse vaknade jag vid 2, kände mig helt utvilad. Ullis och jag satte på "Instängd" och har kollat på den till nu.
Usch så jävla äcklig film, fast ganska bra för att vara skräckis som jag engetligen hatar.
Handlar om 6 tjejer som är värsta äventyrarna, dom bestämmer sig för att utforska en grotta som ingen nånsin har vart i, fast det vet bara en av tjejerna.
Hursomhelst bor de äckliga varelser i grottan och dom bli Instängda. Och alla dör.
Haha hela filmen avslöjad ;D
Ska väl hoppa in i duschen, fräscha till mig och sen träffa Emelie♥

Coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this?
It was only a kiss




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?