Ons(lite efter)

2009-01-14, 17:58:31 / Kategori: vardag
Hej strangers... lite dålig upptadering förlåt men har inte haft nån data. men nu är den tillbaka ett tag iaf.
Idag har jag iaf vart i skolan ovanligt..
Hände en lite olycka påväg ut från sista lektionen som förstörde resten av min dag dock!!
Dennis och Johan fällde mig så jag ramlade och to imot mig med min vänsterarm och fick hela vikten på armbågen. Smack rätt i stengolvet och nu har jag hur jävla ont som helst. Tack dennis!!!
Jennifer föjlde med mig hem efter skolan och tröstade mig lite haha ;D Nu har jag ätit middag och måste plugga kemi.
förlåt att jag skriver hur jävla ointressanta inlägg som helst men har så mkt plugg.
Puss

anna

stackare, hoppas det blir bra i armen :) kram



2009-01-14, 18:33:59 URL: http://annagustavssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?