min helg.

2009-01-11, 15:19:18 / Kategori: vardag
Hejsan, precis tagit en vaarm och låång och sköön dusch. Kom hem från sumpan för ett nån timme sen.
I fredags åkte jag som sagt till saga efter skolan, tomt hus va det så vi gick och köpte pizza. På kvällen nån gång kom samuel och 2 andra dit också. Drog ut och träffade leo och jocke sen också , men va så kallt så jag inte hade nån känsel i mina fötter när jag kom in..
I lördags på dan åkte vi till Solna centrum och shoppade lite, köpte en vit tunika från Gina tricot som jag är lite osäker på om jag ska behålla men lutar åt att den får hänga kvar i gardeoben... Köpte också en topp från Hm på rea, den därimot ska jag behålla!
Efter Solna va det tänkt att jag skulle åka hem och åka ut till min morbror men vart inget av det, så stannade en natt till.
Men nu är jag hemma och idag ska jag nog träffa Erika och Jennifer.. Hoppas alla haft en bra helg, Puss
JUSTE, Glöm inte att gratta Emelie som fyller 15 idag! Dock är hon i thailand så jag får inte träffa henne..
Men när hon kommer hem då smäller det!

Sadaf

SV: a tack, de skulle va snällt! hihi :)



2009-01-11, 20:15:27 URL: http://iranie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?